21. septembrist näevad kõik Swedbank Eesti kliendid internetipanka minnes uut kujundust. Netipanga sisu ja funktsioonid esialgu ei muutu, ent pank saab uue ja tänapäevasema kuue.
Swedbanki internetipank saab värske kuue
Swedbanki klienditeenuste juhi Ulla Ilissoni sõnul on nutitelefonide ja tahvelarvutite osa kogu maailma internetiühendustest üle poole ja tulevikus suureneb see veelgi. Tema sõnul oli 2009. aastal loodud netipanga kujundus aegunud ega vasta enam nõuetele, seda eelkõige nutiseadmete vaatevinklist.
«Vahepeal on toimunud väga kiire tehnoloogiline areng ning sellega on kohanenud ka kodulehed, mis peavad sobituma nutiseadmetega. Nüüd oleme meiegi selle muudatuse ära teinud ning uues kuues netipank on klientidele homsest ka kättesaadav,» selgitas Ulla Ilisson.
Swedbanki internetipanga uuendatud kujunduses on arvestatud puutetundlike seadmetega kasutajaid ja kõik klikitav on neile mõeldes suuremaks ja mugavamaks tehtud. «Arenduse eesmärk oli lisaks värskele välimusele netipanga tehnilise poole ühtlustamine. Tahame tagada läbivalt samasuguse kasutajakogemuse internetipangas. Kliendile peab vaatama vastu üks Swedbank, mitte pank, liising ja kindlustus, kõik natuke omamoodi,» kõneles Ilisson.
Suurem muudatus ootab ees Swedbanki ärikliente, sest sealses internetipangas muutub lisaks välimusele ka sisu.
Uueneb sisselogitud avalehekülg, kust saab kiire ülevaate ettevõtte arvelduskontode, personaalsete pakkumiste, panga saadetud teavituste ja uudiste kohta. Samuti saavad ärikliendid põhjalikuma ülevaate ettevõtte varadest ja kohustustest, mis on edaspidi uuel «Koondväljavõte» lehel.
Ilissoni sõnul internetipanga arendamine siin ei lõpe. «Järgmine samm on see, et netipank vastavalt kasutatavale seadmele end ümber kujundaks ehk responsiivne disain,» lisas Ilisson.