Kiri: Eesti Energia maksab teenustasu ise

, Eesti Energia jaeäri kommunikatsioonijuht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Liis Treimann

Laupäevases «Sakalas» ilmus kiri, milles üks meie klient tundis muret, et alates käesoleva aasta 1. juulist ei saa Eesti Energia kontorites enam elektriarve eest sularahas ega kaardiga maksta.


Tõsi, alates nimetatud kuupäevast lõpetab Eesti Energia oma kontorites maksete vastuvõtmise. Tegemist on põhjalikult läbi kaalutud otsusega, millest teavitame oma kliente neli kuud ette.



Küll aga ei tähenda see, et sularahas või pangakaar­diga enam elektri eest edaspidi tasuda ei saa. Makseid on võimalik teha kõigis pangakontorites, panga makseautomaatides ja Eesti Posti esindustes. Postkontorites sooritatud maksete teenustasu maksab Eesti Energia.



Kindlasti on kõige mugavam viis oma elektriarve eest tasuda panga otsekorraldus. Sel juhul ei pea klient elektriarvete pärast muretsema ning teenindusbüroosse kohale sõitma. Pealegi on otsekorralduse teenus tasuta.



Kinnitan, et Eesti Energia klienditeenindajad aitavad meie kontorites otsekorralduse sõlmimise protseduuri kliendi eest ära teha.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles