![Mõned silladetailid on tehtud nõnda, et väljastpoolt neid keevitada ei saagi ja keevitaja peab pugema nende sisse või vahele. Võimalusel võetakse appi keevitustraktor, nii tuleb liide sirgem ja täpsem. Inimpilk peab aga masinal ikka peal olema.](http://f8.pmo.ee/AekYtaXHHWJ7SGyROq1tVZIs9gg=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2024/05/02/16043825t1hd008.jpg)
VMT Tehaste igas hoones käis aprilli lõpus vilgas töö Pärnu uue silla keskmise osa konstruktsioonide kallal. Valmimas on Eesti kõige pikema, 145-meetrise vaba sildega sild ja see tuleb suvel Pärnu jõele paika tõsta Eestis seninägemata kombel.
VMT Tehaste igas hoones käis aprilli lõpus vilgas töö Pärnu uue silla keskmise osa konstruktsioonide kallal. Valmimas on Eesti kõige pikema, 145-meetrise vaba sildega sild ja see tuleb suvel Pärnu jõele paika tõsta Eestis seninägemata kombel.
«Sillakaari me veel ei tee, aga seda alumist lõiku küll,» tähendas VMT Tehaste juht Indrek Jõgisoo.