Juhtkiri. Et laine saaks kõrgem

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Sakala logo

FOTO: Sakala

Ettevõtluse populaarsus ja ettevõtjate maine näikse ühiskonnas lainetavat. Üheksakümnendate algul proovisid väga paljud, kas neil on ärimehekätt. Nii mõnigi kõrvetas näppe või tundis selletagi ära, et see pole nende leib. Ent suur osa noist katsetajaist said järje peale ning tegutsevad ettevõtluses seniajani.

Aastatuhande vahetumise ajaks oli olukord muutunud. Esimesed pankrotilained jahutasid inimeste optimismi ning ettevõtjaskonna mustad lambad ei teinud enda ametinimetusele samuti midagi head. Noored hakkasid rohkem unistama kõrgelennulise karjääri tegemisest suurtes korporatsioonides, selmet nullist alustada ja ise mõni firma üles ehitada.

Tagasi üles