Tellijale
Repliik ⟩ Pole probleeme, vaid lahendusi
Kui näiteks mobiilsidefirmad pingutavad kõvasti, et oma kliente hoida, siis ühel pangal näib neid olevat kas nii palju või siis on nii suur võimekus neid valida, et ta suunab makse sooritamisel probleemide ilmnemise korral seda tegema mõnda teise panka, teisisõnu oma konkurentide juurde.
Inimestel tuleb muie näole, kui seda panka mainitakse. See on pank, kus ülekanded nädalavahetuseti ei liigu. Kus alalõpmata on netipank maas, nii et polegi võimalik ülekandeid teha ega veebipoes maksta. Ka hiljutine olukord võttis muigvele, sest üllatuda on juba keerukas. Pank saatis postkasti kogemata – tegelikult jooksis tellimisprotsessi ajal netipank kokku – kaks uut kaarti ja seejärel soovitas töötaja telefoni otsas ühe neist prügikasti visata.