Repliik ⟩ Pole probleeme, vaid lahendusi

Priscilla Õmblus
Copy

Kui näiteks mobiilsidefirmad pingutavad kõvasti, et oma kliente hoida, siis ühel pangal näib neid olevat kas nii palju või siis on nii suur võimekus neid valida, et ta suunab makse sooritamisel probleemide ilmnemise korral seda tegema mõnda teise panka, teisisõnu oma konkurentide juurde.

Inimestel tuleb muie näole, kui seda panka mainitakse. See on pank, kus ülekanded nädalavahetuseti ei liigu. Kus alalõpmata on netipank maas, nii et polegi võimalik ülekandeid teha ega veebipoes maksta. Ka hiljutine olukord võttis muigvele, sest üllatuda on juba keerukas. Pank saatis postkasti kogemata – tegelikult jooksis tellimisprotsessi ajal netipank kokku – kaks uut kaarti ja seejärel soovitas töötaja telefoni otsas ühe neist prügikasti visata.

Sedapuhku lendas ühe reisi broneering esialgu tuulde, sest netipank ei töötanud. Pole probleeme, on vaid lahendused. Panga töötaja soovitas pereliikme abi küsida ja ülekanne teises pangas teha. Ta oli tore ja viisakas ning püüdis leida lahendusi, ent selgitust, mis ja miks jälle selle pangaga juhtus, ei ole tulnud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles