Juhtkiri. Reklaamiv Viljandi

Sakala logo

FOTO: Sakala

Üks nali ütleb, et Eesti müügimees on selline, kes tuleb hommikul tööle ja jääb aktiivselt telefonikõnesid ootama. Ka teraseimad rahvuslikud stereotüübid teevad jämedaid üldistusi, kuid väites, et tavaline eestlane pole just sündinud müügi- või turundusinimene, leidub omajagu tõtt. Vähemasti pole maarjamaalasel üldjuhul midagi selle vastu, kui asjad tulevad kätte võõrastega asja tegematagi.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Viljandi esimese kaasava eelarve lõpphääletus aastal 2014 oli tagasi vaadates hillitsetud. Heatahtlikult nalja visates võib öelda, et esitati ettepanek ja jäädi aktiivselt toetushääli ootama.

Aasta hiljem kasutasid hakkajamad oma idee reklaamimiseks päris usinasti ühismeediat. Uus norm seati aga 2016. aastal, kui kaks ideed hakkasid esikoha pärast tihedalt rebima. See sundis mõlema ettepaneku taga olevaid inimesi tegema seninägematut promo, mis seisnes näiteks ümbruskonnas ukselt uksele käimises. Varasemast mitu korda suuremad häälesaagid kõnelesid enda eest.

Tagasi üles