Eurokraavid ja lapitud asfalt Mustla teel tekitavad küsimusi (1)

Marek Tiits
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mustla teed kasutavad inimesed on uue maantee üle rõõmsad, kuid ei mõista, miks peavad seda ääristama hirmuäratavad ja õnnetuse korral lisaohtu tekitavad eurokraavid. Põhjus on lihtne: paremaks lahenduseks pole riigil raha. Värskesse asfaldisse pikitud paigad tuli aga tekitada, et kõrvaldada ilmnenud defekte.
Mustla teed kasutavad inimesed on uue maantee üle rõõmsad, kuid ei mõista, miks peavad seda ääristama hirmuäratavad ja õnnetuse korral lisaohtu tekitavad eurokraavid. Põhjus on lihtne: paremaks lahenduseks pole riigil raha. Värskesse asfaldisse pikitud paigad tuli aga tekitada, et kõrvaldada ilmnenud defekte. Foto: Marek Tiits

Rahvasuus Mustla teena tuntud Viljandi–Rõngu maantee on aasta jooksul saanud esimese kapitaalremonditud lõigu, kuid kummastust tekitavad selle järskude kallastega kraavid ja värske katte lapiti ülesvõtmine.

Esmaspäeval juhtus Viiratsi ristmikul liiklusõnnetus, kus kaubiku ja veoki kokkupõrke tagajärjel paiskus pika furgoonhaagisega veok sügavasse maantekraavi ning puuris end sinna sedasi kinni, et kättesaamiseks oli vaja kaht ühikut rasketehnikat: lisaks puksiirile võimsat kraanat. Operatsioon võttis aega enam kui kolm tundi.

Sakala sotsiaalmeediasse postitatud artikli kommentaatriumis puhkes minitorm: miks küll ääristavad uut maanteed kuristikena haigutavad eurokraavid? Lugejad nentisid, et kui autode kokkupõrkes elu või enam-vähem terve autoga pääsetaksegi, siis kraavi sõites kaotatakse emb-kumb või mõlemad ikkagi. 

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles