TRADITSIOONILINE KIRJASAATMINE on viimase kümne aastaga kuus korda vähenenud ning e-kaubanduse kiire kasv kujundab ümber ka postiteenuseid. Inimesed käivad postkontoris harva ja kui nad seda ka teevad, siis enamasti selleks, et oma pakk kätte saada. Muutunud oludes on põhjust postkontorite roll üle vaadata.
Tellijale
Küünlad postkontoris ehk Postiasutuste kunstlik elustamine ei vii kuhugi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Posti postkontorites töötab veidi rohkem kui pool tuhat klienditeenindajat, üks tublim kui teine. Kui me neid juurde värbame, siis ikka selleks, et nad postiteenust osutaksid. Paraku näitavad arvud, et tihti on postkontorites peamised müügiartiklid postmarkide, ümbrike ja postkaartide asemel hoopis küünlad, lotopiletid, madratsid, kummikud ja tualettpaber. Väiksemates kohtades tegeleb postkontor elus püsimiseks kõige muuga peale postiteenuse osutamise.