Küünlad postkontoris ehk Postiasutuste kunstlik elustamine ei vii kuhugi

Kaido Padar
, Eesti Posti postiteenuste divisjoni juhtEesti Posti postiteenuste juht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaido Padar
Kaido Padar Foto: Erakogu

TRADITSIOONILINE KIRJASAATMINE on viimase kümne aastaga kuus korda vähenenud ning e-kaubanduse kiire kasv kujundab ümber ka postiteenuseid. Inimesed käivad postkontoris harva ja kui nad seda ka teevad, siis enamasti selleks, et oma pakk kätte saada. Muutunud oludes on põhjust postkontorite roll üle vaadata.

Eesti Posti postkontorites töötab veidi rohkem kui pool tuhat klienditeenindajat, üks tublim kui teine. Kui me neid juurde värbame, siis ikka selleks, et nad postiteenust osutaksid. Paraku näitavad arvud, et tihti on postkontorites peamised müügiartiklid postmarkide, ümbrike ja postkaartide asemel hoopis küünlad, lotopiletid, madratsid, kummikud ja tualettpaber. Väiksemates kohtades tegeleb postkontor elus püsimiseks kõige muuga peale postiteenuse osutamise.

Mulle meeldib oma postiasutustes käia. Seal töötavad särasilmsed inimesed. Ometi kummitab mind üks hiljutine seik. Küsimusele, kuidas läheb, vastas klienditeenindaja, et muidu hästi, aga küünlaid on ta sel aastal vähem müünud. Paraku kipub klienditeenindajate silmasära aina tihedamini varjutama mure täitmata jäänud müügieesmärkide pärast. Müügieesmärkide, mis on seatud just selleks, et kohalikku postkontorit vähegi vee peal hoida.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles