Täna kell 7 võttis Sakala kasutusele uue, paremaid kajastusvõimalusi pakkuva veebiplatvormi. Esialgu üleminekuga tekkinud vead peaksid olema praeguseks kõrvaldatud.
Sakala läks üle uuele veebiplatvormile
Uus veebileht on tänapäevasema kujundusega ning võimaldab kasutada rohkem interaktiivseid kajastusviise. Tellijad pääsevad tasulise sisuni oma seniste e-posti aadresside ja salasõnadega.
Sisselogimise link «Sisene» on näha üleval, menüüriba paremas nurgas. Sisseloginud kasutajale kuvatakse seal tema profiilipilti.
Kõige suurem muudatus ongi lugejale esmase sisselogimise ahel: «Sisene» lingil klõpsanud kasutaja suunatakse Postimees Grupi ühtsesse keskkonda, kus on võimalik siduda oma kontoga erinevaid lehetellimusi, muuta profiili andmeid, osta päevapiletit jne. Salasõna unustanud tellija saab uue küsida, vajutades lingile «Unustasin salasõna?» – see saadetakse siis tema tellimusega seotud e-posti aadressile.
Kui sisselogimise järel on tasulised artiklid endiselt udused, tuleks vajutada nupule «Paberlehe tellijale tasuta». Seejärel tuleb sisestada tellija nimi ja postiindeks, et oma konto tellimusega siduda.
Kui tellija eeltoodud sammude läbimise järel siiski tasulist osa lugema ei pääse, palume ühendust võtta meie klienditeenindusega telefonil 666 2525 või meilitsi andra.tetsmann@ajaleht.ee.
Sakala palub viperuste pärast vabandust.