Kui vaadata, millised reklaamid meie ümber tooni annavad, võib öelda, et esikohale kandideerivad sideoperaatorite omad. Enamasti puudutavad need mobiililevi, kuid üha rohkem ka internetiteenust.
Repliik: Veidigi lugupidamist
Harilikult on neil üks kandev sõnum: tule oma vana operaatori juurest meie juurde ja me kuldame su üle. Ajutiselt.
Mulle, kes ma olen olnud umbes seitse aastat ühe sidefirma klient, mõjuvad säärased reklaamid mõnitusena. Ma saan aru, et võidelda tuleb võimalikult suure kliendihulga eest ja seetõttu rabeldakse eelkõige liikuva kontingendi nimel, aga aeg-ajalt võiksid ju meelde tulla ka need kliendid, kes on ühele ettevõttele aastateks truuks jäänud ja korralikult oma arveid maksnud. Olen üsna kindel, et nende inimeste arved on ka tunduvalt suuremad kui hinnatundlike ülejooksikute omad.
Nii ootangi pikisilmi, et mõni operaator tuleks välja kampaaniaga, kus kõiki kliente, kes on püsinud sama operaatori juures näiteks viis aastat, premeeritakse teatud hulga tasuta kõneajaga.
Loomulikult pole küsimus rahalises võidus. See oleks lihtsalt lugupidamisavaldus oma püsiklientidele.