Nädala eest paukunud pakane ei seganud Eesti rallisõitjatel alustada meistrivõistluste sarja ning Võru talverallil osalenud viljandimaalastest olid edukaimad Kristo Subi ja Teele Sepp.
Sõitja sai pisiku rahvarallist
Rasketes oludes peetud ja viiest kiiruskatsest koosnenud võidukihutamise lõpetasid nad üldarvestuses 35. ja omas, N-3 võistlusrühmas neljanda kohaga.
Kolm hooaega rahvarallit sõitnud ja tänavu teist hooaega sport- ehk suures rallis alustanud Kristo Subi tulemused on võistlus-võistluselt paranenud ning kui pole just tegemist olnud tehniliste probleemidega, on ta ikka ka poodiumile pääsenud.
Esimese tutvuse autospordiga tegi Abja-Paluojal elav mees 2003. aastal rahvarallil, kus ta sõitis koos õemehest kaardilugejaga.
Eelmine hooaeg oli Kristo Subile pärast Toyota Corollat esimene praegugi kasutusel oleva Hondaga.
«Mullu oli õppimise aasta. Üleminek võimsamale autole vajas harjumist,» rääkis ta.
Kõige enam jäi mees rahule oma Viru ja Saaremaa ralli tulemustega.
«Lõuna-Eesti ralli oli kiire autoga pisut hirmutav ja hoidsin end rajal tagasi,» meenutas ta. «Kokkuhoiu tõttu oli seal eesmärk auto tervena finišisse tuua.»
Teist hooaega on Abja mehel kaardilugejaks samuti Viljandimaalt pärit Teele Sepp.
«Kui mu senine kaardilugeja enam võistelda ei saanud, soovitati Teelet. Ja meie koostöö klapib. Olen temaga rahul,» rääkis ta.
Äsjase Võru ralli kahel esimesel katsel olid Kristo Subi ja Teele Sepp oma klassis neljandad. Seejärel tulid kuues koht ja kaks teist kohta.
«Raske võistlus oli. Algul ei olnud õiget hoogu sees, aga kui rütmi kätte saime, oli kiirus hea,» kõneles Subi.
Kuues aeg poolel distantsil oli põhjustatud lumehange sõitmisest. Subi arvates läks see eksimus neile maksma ligi kolm minutit.
Üldjoontes jäi Kristo Subi võistluste tulemusega siiski rahule.
Tänavu loodavad Kristo Subi ja Teele Sepp kaasa teha nii paljudel kodumaistel rallidel kui vähegi võimalik, saavutada neil häid tulemusi ning pakkuda teistele tugevat konkurentsi.
«N-rühmas tahaks kõigil võistlustel jõuda kolme hulka, aga selleks tuleb kõvasti pingutada,» nentis Kristo Subi.
«Standardmootoriga võistlusautos on veel tublisti kasutamata potentsiaali ning arendada on tarvis rajalegendi kirjutamise oskust,» leidis ta.