Raudteelõigul tõusis suurim kiirus

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viljandist Türile sõitev rong saab alates Võhmast sõita 120 kilomeetrit tunnis.
Viljandist Türile sõitev rong saab alates Võhmast sõita 120 kilomeetrit tunnis. Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Läinud pühapäevast saab Viljandist Türi poole sõitev rong alates Võhmast sõita kiiremini kui varem, 120 kilomeetrit tunnis, kuid et Võhmani tuleb veel paar kuud tagasihoidlikuma hooga liikuda, ei läbi rong Viljandi—Türi lõiku senisest kuigi palju kiiremini.

Sõidukiirust tõsteti rongide sõidugraafikute korrigeerimise ajal, mis on rahvusvahelise kokkuleppe kohaselt iga-aasta maikuu viimasel pühapäeval.

«Muudatused võetakse ette vajadusest ühildada raudteel liikuvate rongide sõidugraafikuid,» ütles Tallinna—Türi—Viljandi raudteeliinil reisijatevedu korraldava Edelaraudtee pressiteates ettevõtte müügijuht Annemari Oherd.

Türi ja Viljandi vaheline 52-kilomeetrine raudteelõik avati pärast üheksa kuud kestnud rekonstrueerimistöid selle aasta algul. Üle 22 miljoni euro maksma läinud tööd tehti selleks, et võimaldada 120-kilomeetrist tunnikiirust ning lühendada sõiduaega umbes 15 minuti võrra. Nõnda kiiresti saab tervel lõigul sõita aga alles siis, kui lõpetatud on kõik tööd. Praegu need alles kestavad.

«Märkimisväärseid muudatusi ei ole uue sõiduplaaniga Türi ja Viljandi vahelise rongiliikluse kellaaegades tehtud — nihked jäävad ühe kuni viie minuti piiresse,» ütles Edelaraudtee Infrastruktuuri aktsiaseltsi juht Rain Kaarjas. Ta lisas, et tööd kulgevad plaanipäraselt ning tervel lõigul saab 120-kilomeetrise tunnikiirusega sõitma hakata 15. augustist. Siis saavutatakse varasemaga võrreldes 15-minutiline ajavõit.

Rongide sõidugraafikud on väljas jaamakassades, infostendidel ning Edelaraudtee kodulehel aadressil www.edel.ee. Samuti jagab teavet reisiinfo telefon 1447.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles