Kiireim rong jäi väikestesse peatustesse pidama

Karl-Eduard Salumäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lelle on sõlmpunkt, kust rongid saavad edasi nii Türi-Viljandi kui Pärnu suunal.
Lelle on sõlmpunkt, kust rongid saavad edasi nii Türi-Viljandi kui Pärnu suunal. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

«See on igipõline küsimus, kas olulisem on kiirus või see, et võimalikult palju inimesi saaks rongi peale,» tõdes majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi nõunik Rasmus Ruuda Viljandi ja Tallinna vahelisest liinist rääkides. «Nõudlust on mõlemale teenusele, paraku pole see korraga võimalik.»

Lühidalt kokku võttes on olukord järgmine: viljandlased oleksid võinud saada käesoleva aasta alguseks rongi, mis viinuks nad pealinna kahe tunniga, kuid see nõudnuks lõivu, millega Järva maavalitsus ei nõustunud.

Kiirrong sõidaks kahe tunniga Viljandist Tallinna vaid sel juhul, kui peatuks Viljandi–Lelle lõigul üksnes Võhmas ja Türil ehk Järvamaal vaid ühes kohas. Aasta algul üle Eesti rongiliiklust korraldama hakanud riigifirmal Elron oli esialgu kavas sellise sõiduplaaniga rongid käima panna. Sakala kirjutas sellest 16. oktoobril.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles