Juhtkiri. Tõepoolest tahavad

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala logo
Sakala logo Foto: «Sakala»

Vaba aja veetmise võimalused võib jagada vähemalt kolmeks. Ühtesid ei oska inimesed isegi tahta. Teisi soovivad nad väga oma kodulinnas näha. Ja siis on veel sellised vaba aja veetmise võimalused, mida inimesed üksnes arvavad end ootavat, aga kui need on ühel ilusal päeval olemas, selgub, et käijaid ja kasutajaid napib.

«Kas inimesed tõepoolest tahavad seda või üksnes arvavad, et tahavad?» on seetõttu küsimus, mis tuleks püstitada iga uut meelelahutuskohta kavandades. Ja eks püstitataksegi.

Võib üksnes oletada, kui mitme inimese peas jõudis säärane küsimus vasardada Viljandi kino puhul, enne kui julguse kokku võtnud ettevõtjad selle ära tegid. Tõsiasi, et enne täismõõdus kino taastulemist veeres õige mitu aastat mööda, annab tunnistust sellest, et oli, mille üle mõelda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles