Täieliku ümberehituse läbinud klienditeenindusaladesse ja juurdeehitustesse möödunud aastal tublisti investeerinud Amserv Grupp müüs oma Viljandi esinduses läinud aastal 198 sõiduautot ja tarbesõidukit, mida on umbes veerandi võrra enam kui aasta varem.
Amserv kasvatas mullu Viljandis müüki
Mullu Viljandi Amservi esinduses müüdud sõidukitest ligemale kolmandik olid uued sõidukid.
2016. aastal võeti Eestis esimest korda arvele 26 227 uut ning 11 633 kasutatud sõiduautot ja tarbesõidukit ehk 9,9 protsenti rohkem kui aasta varem. Amserv Grupi tegevjuhi Rene Vareki sõnul õnnestus Amservil turust kaks korda kiiremini kasvada. Kõige jõulisemalt kasvas keskklassi segment. Vähenes maasturite ja luksusautode osa, kuigi absoluutarvudes müüdi ka neid varasemast enam.
«Peamised muutused Eesti tarbijate käitumises tulenevad võimalikest eelseisvatest sõiduautode maksustamise muudatustest. Näiteks tarbesõidukite kasvu põhjustas otseselt seadusemuudatus, mille järel hakkasid ettevõtjad võimaluse korral tarbesõidukeid eelistama,» selgitas Varek.
Neljapäeval avaldatud majandusaasta aruande kohaselt kasvas Amservi kontserni müügitulu 10 protsenti ja ületas 126 miljonit eurot ning puhaskasumiks kujunes 1,3 miljonit eurot.
Ettevõtte tegevjuhi sõnul on sel aastal fookuses tööprotsesside tõhustamine, kulude optimeerimine, laovarude juhtimine ning käibekiiruse suurendamine.
Amserv tegutseb 1992. aastast ja on üks suuremaid autode müügi- ning teenindusettevõtteid Baltimaades. Amservil on Eestis ja Lätis 11 autosalongi, mis müüvad ja teenindavad seitset automarki ning ettevõttes töötab ligemale 450 inimest.