29. juuli 2016, 0:00

Neljapäeva pärastlõunal ei leidunud tunni jooksul ühtki inimest, kellele oleks õnnestunud passi suure kasumiga maha kaubelda.
FOTO: Ardi Truija
Folginädalal võib sotsiaalmeediast lugeda kümneid ja sadu kuulutusi, kus ostetakse või müüakse festivali passe. Sakala tegi katse, et aru saada, kui palju ollakse neljapäeva lõuna paiku valmis passi eest raha välja käima.
Festivali esimese päeva lõuna paiku kirjutan videooperaatori valvsa pilgu all markeriga valgele paberile suurelt «Müüa noortepass». Plaan oli lihtne: võtta silt ja pilet näppu ning Viljandis ringi jalutades katsetada, kuidas toimib näost näkku müük. Teine eesmärk oli huvilise leidmisel hind võimalikult soolaseks kruvida.
Edasi lugemiseks:
MINU MEEDIA DIGIPAKETT
9,50 €/KUUS
Kingituseks Apollo Kino kinkepilet
Oled juba tellija? LOGI SISSE või SEO LEHE TELLIMUS