Teenindaja tõttab klõpsu peale appi

Madis Luik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaga Mama restorani laudadel paigaldatud seadeldi võimaldab klientidel teenindajat kutsuda, seda siis kas tellimuse esitamiseks, arve maksmise sooviga või mõnel muul põhjusel.
Vaga Mama restorani laudadel paigaldatud seadeldi võimaldab klientidel teenindajat kutsuda, seda siis kas tellimuse esitamiseks, arve maksmise sooviga või mõnel muul põhjusel. Foto: Madis Luik

Õige pea tähistab Viljandis aasiapäraseid roogasi pakkuv restoran Vaga Mama tegutsemise esimest aastapäeva ning on linna esimese toitlustuskohana võtnud teenindaja ja kliendi suhtluse hõlbustamiseks kasutusele elektroonilise kutsungi ja teavitussüsteemi.

Restoraniketi Vaga Mama Viljandi juhataja Angela Kivilaane selgitust mööda võimaldab sel nädalal kõikidele laudadel paigaldatud seadeldi klientidel teenindajat kutsuda, seda siis kas tellimuse esitamiseks, arve maksmise sooviga või mõnel muul põhjusel. Teenindajad näevad soovi ja lauast saadetud kutsungit oma käel kantaval kellal.

Foto: Madis Luik
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles