Aktsiaselts Cleanaway saatis oktoobri algul peaaegu poolteisele tuhandele Viljandimaa kliendile arve, millel oli kirjas suurem summa, kui oleks pidanud olema.
Prügi äraveo arved olid ülearu suured
Vigase arve said 1402 klienti, kes maksavad oma prügi äraveo eest kvartali kaupa. Viga seisnes selles, et uut prügiveo hinda oli küsitud juba juulikuu eest, ehkki see hakkas Viljandimaal kehtima alles augustist.
«Sakalale» teatas juhtunust üks Ugala puiesteel elav Cleanaway klient, kes ei soovinud oma nime lehes näha. Tema oli viga märganud kohe pärast arve saamist. Ta oli pöördunud Cleanaway klienditeenindusse ja teatanud, et keeldub niisugust summat tasumast, ning seepeale oli talle saadetud õige arve.
«Et mitu mu tuttavat oli juba vale summa ära maksnud, küsisin pärast oma arve tasumist klienditeenindajalt, miks võtab firma inimestelt raha vastu vigase arve järgi,» kõneles klient. «Mulle vastati, et nemad vaatavad makset vastu võttes vaid lõppsummat ja arve sisusse pole aega süüvida.»
Kliendile jäi mulje, et Cleanaway tagastab ülearu makstud raha vaid neile, kes oskavad ise seda küsida.
«Inimestest, kellega mina olen suhelnud, on nii-öelda miinusarve saanud vaid üks, kelle nime ma klienditeeninduses ka mainisin,» lisas ta.
«Palusin Cleanawaylt grupi klientide nimel, et ta hiljemalt 20. oktoobriks inimesi «Sakala» vahendusel eksitusest teavitaks ning raha tagasimaksmise korda selgitaks. Et aga firmalt vastust ei tulnud, pöördusime lehe poole,» kõneles nördinud klient.
Aktsiaseltsi Cleanaway Viljandi osakonna juhataja Jaan Viljase sõnul küsis firma klientidelt õigest summast suuremat tasu inimliku ja infotehnoloogilise eksituse tõttu.
«1402-st vigase arve saanud kliendist oli kolmapäevaks miinusarve saanud 191,» lausus ta.
Viljas ütles, et kui klient on vale arve põhjal rohkem raha maksnud, tuleks tal pöörduda Cleanaway klienditeeninduse poole ja sealt saab ta kreeditarve. Samas lisas ta, et kõikidele valearve saanutele saadetakse see kuu lõpu seisuga niikuinii.
Viljas kinnitas, et firma oleks eksitust märganud ka siis, kui ükski klient poleks sellele tähelepanu juhtinud.