Sooduskampaaniad on mitmel pool osutunud nii populaarseks, et odavaid tooteid kõigile ei jätku.
Soodusjäätist jagub vaid kiirematele
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Praegu käivad mitmes toidukaupluses sooduskampaaniad ja odav kaup kaob lettidelt kiiresti. Rimi ja Comarketi kampaaniajäätis oli lausa nii nõutud, et külmlettides haigutas varsti tühjus.
Rimis leidus veel juuli algulgi pahaseid kliente, kes läksid odavat jäätist ostma, kuid pidid tühjade kätega lahkuma. «Sakala» vihjerubriiki tuli vihane teade: «Kuidas Rimi oma sooduskampaaniaid korraldab? Mitmel pool Viljandis on üleval ilusad sildid, et Rimis on jäätis üks kroon. Kohale minnes ja küsides selgub, et ei ole ega tule ka.»
Poe kommunikatsioonijuht Katrin Romanenkov põhjendas jäätise lõppemist sellega, et praeguses majanduslikult keerulises olukorras on suurenenud tarbijate huvi sooduskampaaniate vastu.