Saada vihje

Spordiplatvormid ja kasutajakogemus: mida ootab 2025. aasta lugeja?

Artikli foto
Foto: unplash.com

Viimaste aastatega on plahvatuslikult kasvanud nii infohulk kui ka nende platvormide arv, mis seda infot edasi annavad. Spordisaitide valik on meeletu – alates uudisteportaalidest kuni statistika- ja otseülekandeid pakkuvate lahendusteni. Kui varem tähendas info otsimine mitut lehte ja Google'i kasutamist, siis nüüd leiab vajaliku vaid ühe kliki kauguselt.

 

Sama trendi näeme ka valdkondades, kus sport on vaid üks osa laiemast teenuste paketist – näiteks kasiinod. Paljud neist platvormidest loovad terviklikke keskkondi, kus kohtuvad uudised, reaalajas tulemused, panustamisvõimalused ja mängud. Sellisel juhul ei piisa ainult tehnilisest toimivusest – oluline on, et kogu kogemus oleks sujuv ja usaldusväärne. Kui kasutaja tuleb ühe infojupi pärast, võib ta jääda kauemaks, kui keskkond on hästi üles ehitatud.

Eesti kasutajad ootavad tänapäeval järjest enam, et kasiinod pakuksid terviklikku kasutajakogemust – see tähendab, et peale mängude oleks platvormil olemas ka informatiivne ja hästi kureeritud spordisisu. Just selle suunas on mitmed platvormid viimastel aastatel liikunud, ühendades traditsioonilise hasartmängukeskkonna kaasaegse sisuturunduse ja otsepakkumistega.

Milline näeb välja „hea kasutajakogemus“ 2025. aastal?

Kiirus ja kena disain on vaid osa loost. Hea kasutajakogemus tähendab tänapäeval seda, et info on selgelt esitatud, mugav kasutada erinevates seadmetes ning kohandub erinevate inimeste harjumuste ja ootustega. Mõni tahab kiiret ülevaadet, teine süvitsi minevat analüüsi. Mõni vaatab ainult mobiilist, teine naudib suurt ekraani.

Näiteks Betmasteri platvorm annab võimaluse kohandada infotarvet vastavalt soovile – olgu selleks statistika, liigavõrdlused või lihtsalt meelelahutus. Samuti on nende kasutajaliides tuntud selguse ja loogilise ülesehituse poolest, mis aitab kasutajal lihtsalt järgmise sammuni jõuda.

Miks on usaldusväärne ja kergesti leitav info võtmetähtsusega?

Kui fänn peab kulutama mitu minutit, et leida oma lemmiktiimi järgmine mäng, kaob usaldus kiiresti. Sama kehtib aegunud või küsitava kvaliteediga info kohta. See on eriti oluline nn „hübriidplatvormide“ puhul, nagu kasiinod, kus spordisisu on osa laiemast pakkumisest.

Platvormid peavad tagama, et nende sisu on ajakohane ja kontrollitud. Samuti on oluline läbipaistvus – kas tegemist on algupärase sisuga või tõlgitud reklaamtekstiga?

Spordisõbrad on erinevad – kuidas neid kõiki kaasata?

Iga inimene tuleb platvormile oma eesmärgiga. Mõni vaatab lihtsalt tulemuse ja lahkub. Teine uurib põhjalikult tausta. Kolmas naudib kogu kogemust – alates mängudest kuni sotsiaalse suhtluseni ja visuaalse disainini.

Tartuleht.ee artiklis „5 tüüpi spordisõpra – milline neist oled sina?“ kirjeldatakse erinevaid fännitüüpe, alates emotsionaalsest kaasaelajast kuni statistikahuviliseni. Seega peavad edukad platvormid suutma pakkuda midagi igaühele. Betmasteri-laadsed lahendused paistavad silma paindlikkuse ja kasutajasõbralikkusega.

Lõppsõna: sisu või vorm? Mõlemad.

Aastal 2025 ei piisa enam pelgalt tugevast sisust või heast disainist. Platvormid peavad ühendama funktsionaalsuse ja kasutajasõbralikkuse, sisukuse ja usaldusväärsuse. Need, kes seda suudavad, jäävad püsima. Ülejäänud hajuvad konkurentsi taustale.

Tänapäeva kasutajad ootavad, et nad saaksid infot kiiresti ja mugavalt – olgu selleks mänguaja leidmine või põhjalik analüüs. Betmaster ja teised sarnased platvormid näitavad, et selline suund on igati võimalik.

Tähelepanu! Tegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!

 
Tagasi üles