Suurema osa Viljandi Trepimäe trepi ehitamiseks vajalikust rahast annavad ilmselt kohalikud ettevõtjad. Kindlasti tuleb annetusi ka eraisikutelt, aga põhirõhu ettevõtjatele panemine on kindlasti nutikas. Annetajate nimed pannakse küll kirja, aga see pole vähemalt seni olnud niisuguste ettevõtmiste puhul tagant tõukav jõud, vaid pigem eestvedajate oskus teha aktsioonist kas või ühekordne mainekampaania. Lisaks veel see peamiselt väikelinnades töötav hoovake: "Ma pean olema parem kui see teine ettevõtja või vähemalt ei tohi ma olla temast halvem."
Tellijale
JUHTKIRI ⟩ Sammud Trepimäeni viivad ettevõtjateni
Iseasi, kui suur summa tänu sellelegi koguneb: kui omanikud on kaugel, jääb naabrist parem olemise moment ära. Mainele võib annetamine küll hästi mõjuda, aga väga selget reklaamikasu sellest ei sünni. Ja seda pole vahest vaja mainidagi, et ajad on meil majanduslikult, nagu nad on.