Saada vihje

JUHTKIRI Kehvad ajad, head ajad, kehvad ajad

Copy
Sakala logo
Sakala logo Foto: Sakala

Kui kunagi aastaid tagasi ettevõtlusauhindu Viljandimaal jagama hakati, oli korraldajatel mure, kuidas küll vältida seda, et igal aastal näevad inimesed tipus samu nimesid ja nägusid. Selleks pandi kirja klausel, et kes ühel aastal on võitnud, see samas kategoorias mõnda aega enam võistlustulle ei satu.

Aja jooksul on aga selgunud, et see hirm oli võrdlemisi alusetu. Viljandimaa pole küll kõige suurem ega rahvarohkem maakond Eestis, kaugel sellest, mitmekesisust on siin aga piisavalt ning aastad ei ole sugugi vennad. Väga huvitav, aga tihti tekib aastale justkui iseenesest teema: mulluse kohta võib öelda, et hästi läks puiduettevõtetel, tänavu jäi žüriile silma aga palju mitmesuguseid ehitusvaldkonnas tegutsevaid ettevõtjaid.

Aastaid on meie majandus olnud võrdlemisi ebastabiilne ning mõnes valdkonnas on maailmas valitsevad olud üsna kiiret ja otsekohest mõju avaldanud. Ilmselge, et näiteks koroonapiirangute ning üleüldise turismi kiratsemise tingimustes oli majutusasutustel üsna keeruline üldse nina vee peal hoida, rääkimata siis auhindade võitmisest.

Märksõnad

Tagasi üles