Saada vihje

Broneeringuta panka astunud kliendid lahkusid abi saamata (8)

Copy
Pangas teenindaja juurde jõudmiseks on vajalik eelnev broneering.
Pangas teenindaja juurde jõudmiseks on vajalik eelnev broneering. Foto: Elmo Riig

Põhja-Sakala vallas Kõpu lähedal elav Tõnu Tamm võttis teisipäeval naabri auto peale ja sõitis Viljandisse. Mõlemal oli vaja linnas asju ajada ning mõlema asjatoimetused viisid muu hulgas Swedbanki kontorisse. Seal jäid aga pensioniealised kliendid pika ninaga, sest kummalgi polnud broneeringut.

Tamm meenutas, et naabril oli vaja pangas teha ülekanne, millega ta ise kodus hakkama ei saanud, ning temal endal uuendada isikuandmeid, millega ta oli kodus hätta jäänud, sest isegi telefonilevi on seal väga kehv, rääkimata internetiühendusest. Kodust paarikümne kilomeetri kaugusele pangakontorisse mineku ajastasid nad kella 11-ks, lootes, et pooletunnise ooteajaga ehk ikka telleri jutule pääseb. Nii paraku ei läinud. Mõlemalt küsiti broneeringut ja seda neil ei olnud. Kui aga telefoni teel aega broneerima hakati, pakuti seda kolme ja poole tunni pärast.

Tamm oli selle peale kuri. Ta oli pahandanud pangasaaliski, aga kasu polnud sellest tõusnud.

Tagasi üles