Iseteeninduse võidukäik suunab kassapidajad riiulite vahele

Copy
Novembri lõpuks peaks iseteeninduslahendused olema kõikides Rimi kauplustes. Ka Viljandi Männimäe mini-Rimis on nüüd kaks iseteeninduskassat. 
Novembri lõpuks peaks iseteeninduslahendused olema kõikides Rimi kauplustes. Ka Viljandi Männimäe mini-Rimis on nüüd kaks iseteeninduskassat. Foto: Marko Saarm

Poed pakuvad järjest rohkem võimalust maksta kauba eest iseteeninduses. Sügiseks sai nutikassad Viljandi Männimäe Rimi kauplus ja suur muudatus tehti ka Paalalinna Maksimarketis, kus osa tavakassasid asendati nutikassadega.

Nagu ütles Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido, on nutikassad end tõestanud kiire ja efektiivse lahendusena. Tema sõnul on ajaline võit eriti märgatav puldiga kassa puhul, sest ostud saab riiulilt otse kotti laduda ega pea läbima liini ostukorvist kassaletile ja sealt kotti. Puldita nutikassa aitab Miido kinnitusel aega kokku hoida, kui on paar toodet skannida. 

Ta märkis, et Coopi keti igas kaupluses oleneb arengusuund sellest, kuidas kliendid eelistavad seal ostelda. "Kui näeme klientide soovi kasutada rohkem nutikassat, siis teeme ka vajalikud muudatused."

Tagasi üles