Viljandi valla elanikud saavad kriisi korral telefoninõu

Copy
Kriisiinfo telefonile 1247 saab helistada ööpäev ringi. See käivitub, kui kohalik omavalitsus on selleks häirekeskusele ettepaneku teinud.
Kriisiinfo telefonile 1247 saab helistada ööpäev ringi. See käivitub, kui kohalik omavalitsus on selleks häirekeskusele ettepaneku teinud. Foto: Dmitri Kotjuh

Kui Viljandi vallavalitsus on teinud häirekeskusele ettepaneku kriisiinfo telefon käivitada, siis teavitab ta sellest operatiivselt ka elanikke kõigis oma infokanalites, näiteks kodulehel, sotsiaalmeedias ja teadetetahvlitel. Kriisiinfo telefoniga liitunud omavalitsuse elanikud võivad erakorraliste sündmuste korral helistada tasuta numbril 1247 ning saada ametlikku ja usaldusväärset teavet ja käitumisjuhiseid.

Häirekeskuse kriiside ja toimepidevuse eksperdi Rein Oleski sõnul on Viljandi vallavalitsuse otsus kriisiinfo telefoni teenusega liituda väga tervitatav. "Kriiside korral on elanike infovajadus tavapärasest suurem ning meie soov on, et käitumisjuhised ja usaldusväärne teave oleks tehtud inimestele võimalikult mugavalt kättesaadavaks," ütles ta. Lisaks on Oleski sõnul kriisiinfo telefoni numbrit hea meelde jätta: 1 number 24/7 ehk 1247.

Viljandi vallavanema Alar Karu ütlemist mööda annab kriisiinfo telefon võimaluse kiiresti ja koordineeritult vallarahvale infot jagada. "On selge, et kriisiolukorras on õigete käitumisjuhiste jagamise kiirus äärmiselt olulise tähtsusega, ja Viljandi valla rahvas saab kogu vajaliku info kriisiolukorras ühelt lühinumbrilt 1247. Loodame, et meil pole tarvidust seda kriisitelefoni käivitada, kuid valmis tuleb olla, see on selge."

Tagasi üles