Tänavuse Balti keti lüli nõudis Viljandi töökojas elluturgutamist

Copy
Kaaslased ei olnud Mercedese omanikku üksi jätnud. Kui auto korras, lubati end hommikul Läti poole suundunud vanatehnikakolonnile järele võtta.
Kaaslased ei olnud Mercedese omanikku üksi jätnud. Kui auto korras, lubati end hommikul Läti poole suundunud vanatehnikakolonnile järele võtta. Foto: Jan Randar Raidma

Viljandis Raua tänava autoremonditöökoja juures avanes neljapäeva ennelõunal isesorti vaatepilt, mis hea mitukümmend aastat tagasi olnuks täiesti loomulik. Ukse ees seisid kaks Moskvitši ning sinise-valgetriibuline Volkswageni hipibuss, sees nõudis putitamist Mercedes-Benz 220SE.

"Üks väsis ära. Omanik läks poodi varuosade järele," tähendati neljaliikmelisest meestepundist. Nende autod, mis väljas ootasid, nagu selgus, olid korras. "Aga see võib muutuda. 30 kilomeetrit hiljem tasub jälle küsida, kas on korras," märkis Reigo Neglason, kes võttis Balti keti vanatehnikasõidust osa 1979. aasta valge Moskvitš 2140-ga. Selle ette oli töökoja ees pargitud 1976. aasta kollane Moskvitš 427.

Tagasi üles