Maakondlikud ühistranspordikeskused, kes on enam kui pool aastat tegelenud ühistranspordi taas tasuliseks muutmisega, seisavad silmitsi olukorraga, et reisijate arv väheneb ning lisaraha ei paista kuskilt. Neil on puudu 30 miljonit eurot ning lubatud parema ühistranspordi asemel tuleb leppida rahapuuduse, kärbete ja tõenäoliselt ka piletihinna tõusuga.
Tellijale
Ühistranspordikeskuse juhataja: riik püüab ekslikult jätta muljet, et meile antakse raha juurde (1)
Viljandimaa ühistranspordikeskuse juhataja Kaupo Kase hinnangul on tasuta ühistranspordi vahetamist tasulise süsteemi vastu praegu veel vara läbikukkumiseks nimetada. Ühest küljest on selge, et piletitulu laekub ning riik peab seetõttu vähem juurde maksma. Samuti laekub piletitulu isegi rohkem, kui esialgsed võrdlemisi pessimistlikud prognoosid ette nägid.