Veekeskuse suvi on üllatavalt edukas

Copy
See ülesvõte on tehtud Sakalamaa Angerja nime kandva ujumissarja hooaja etapil, mida peeti Suure-Jaani veekeskuses talvel, aga külastajate nappuse üle ei saa keskus kurta ka suvel.
See ülesvõte on tehtud Sakalamaa Angerja nime kandva ujumissarja hooaja etapil, mida peeti Suure-Jaani veekeskuses talvel, aga külastajate nappuse üle ei saa keskus kurta ka suvel. Foto: Marko Saarm

Kui Abja-Paluojas oli veekeskus juulis suletud, siis Suure-Jaanis oli see kogu suve valla ning külastajaid jagus. Augusti paaril esimesel nädalal on nende arv olnud iseäranis hea.

Suure-Jaani tervisekoja juht Indrek Palu ütles, et juuli külastusnumbrid on neil mullustega võrreldavad. Juuli esimesel poolel olid küll väga ilusad ilmad, mistõttu eelistasid inimesed rohkem veekogudes ujuda, kuid seevastu saavutati majanduslik kokkuhoid, kui vähendati külastusaega esmaspäevast neljapäevani nelja tunni võrra: veekeskus avatakse kaks tundi hiljem ja suletakse kaks tundi varem. Sellega kaasneb oluline elektrisääst, eelkõige saunades ja atraktsioonides. Samas ei ole Palu sõnutsi märgata, et see külastuste arvu vähendaks, nad lihtsalt koonduvad lühemale ajale. Lahtiolekuaegade lühenemine võimaldas ka tööjõu kokkuhoidu puhkuste ajal, muidu tulnuks töötajaid suveks juurde värvata. "Augusti esimese 14 päeva tulemusi analüüsides võisin külastatavuse mõttes käsi hõõruda: oleme paremas seisus kui aasta tagasi, eks oleme ka tublisti turundust teinud, turiste käib rõõmustavalt palju," kõneles Palu ning lisas, et nad püüavad reklaami veelgi rohkem teha ja oma keskust tutvustada plakatitega Pärnus, sest Suure-Jaanis on märksa odavamad hinnad kui sealsetes spaades. Juhataja sõnul on ujulasse suudetud tuua ka mujalt Eestist pärit spordilaagrite lapsi, kes on peatunud Suure-Jaanis ja Sürgaveres.

Lähitulevikus püütakse veekeskusesse hakata meelitama ka lätlasi. Eesti spaaliidu kodulehel on Suure-Jaani veekeskuse kohta lätikeelne info juba praegu kättesaadav. Palu rääkis, et nad said Euroopa toetusraha Suure-Jaani tervisekoja digivõimekuse tõstmiseks, seega luuakse mitmekeelne broneerimissüsteem, mis võimaldab end paremini müüa, seejuures kliendile hõlpsamalt. Nii saab veekeskusse tulija tulevikus koha ette maksta või broneerida ning kaugelt saabuv inimene ei pea muretsema, kas ta sisse pääseb. Süsteem peaks valmima 15. detsembriks.

Tagasi üles