Teadlaste ja ettevõtjate töörühm asub Tartu ülikooli juhtimisel arendama tehisarupõhiseid lahendusi, mis võimaldavad isejuhtivatel raskesõidukitel keerulistes oludes ohutult toime tulla. Euroopa Komisjon toetab nelja-aastast projekti kaheksa miljoni euroga. Eestist osaleb teadustöös Viljandis iseliikurite arendamisega tegelev Clevon.
Tellijale
Iseliikureid arendav Clevon püüab kõrgkoolide abiga raskesõidukeid liiklusohutumaks õpetada
Rasketehnikat kasutatakse sageli keerulises keskkonnas, näiteks kaevetöödel, metsas või põhjamaiste ilmastikuoludega linnaliikluses. Kõik keskkonnatingimused, näiteks jää, lumi, muda ja liikumatud suured kivid muudavad isejuhtiva tehnoloogia kasutamise keeruliseks ja ohtlikuks, sest autonoomne sõiduk ei pruugi osata arvestada ilma kiire ja ettearvamatu muutumisega.