Kuidas ma Rimi infoleti teenindajana rööprähklesin

Merlin Kuld
, ajakirjanik
Copy
Et märts on hea teeninduse kuu, katsetas Sakala ajakirjanik kolmapäeva päeval paar tundi Rimi infoleti teenindaja tööd.
Et märts on hea teeninduse kuu, katsetas Sakala ajakirjanik kolmapäeva päeval paar tundi Rimi infoleti teenindaja tööd. Foto: Elmo Riig

«Tere, kaks ühe väljaga Bingo lotot ja üks Viking palun.» Ostukontroll iseteeninduskassas number 4. Taararaha tagastus 8 eurot 10 senti. «Vabandust, kas siin kassas saab ka maksta?» Kassalindi taga järjekorras neli inimest. «Üks kahe väljaga Bingo loto, kaks Summi ja üks Kullapada palun.» Vanusekontroll iseteeninduskassas number 2. Tootel vale kaal kassas number 4. «Palun kaks pakki Marlborot.» Iseteeninduskassa number 3 kutsub abi.

Märts on hea teeninduse kuu. Olen teismelisena ja ülikooli ajal olnud teenindaja-kokk suvekohvikus, baariabi ööklubis, samas klubis hiljem baarmen ning teenindaja spordipoes ja ehtekaupluses. Teeninduskogemust on mul seega omajagu ja üsna eriapalgelist ning suure spordipoe Ülemiste keskuses aitasin veel enne tööleasumist kaubaga täita. Aga mitte kunagi ei ole ma töötanud toidupoes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles