Juhtkiri Kesklinnas peab saama äri ajada

Copy
Sakala logo
Sakala logo Foto: Sakala

See, et linnavalitsus plaanib Tartu tänaval kulleritele­ kolm kohta eraldada, on igati mõistlik samm, mida tasub kohe eraldi kiita. Toimetuse aknast on näha, et taksokohad on suurema osa ajast tühjad ja ka hotelliesises bussitaskus peatuvad vähemalt talvel bussid harva. Inimesed võetakse taksosse kas korraks parklas peatudes ja seejärel edasi sõites või siis Tartu tänava ääres. Ei ole mingit mõtet lasta neil tühjalt seista.

Kullerite murele on see ehk leevendus, aga lõplik lahendus ilmselt mitte. Tartu tänaval on kõnniteel parkimine keelatud ning on mõistetav, miks see nii on: muidu nihkuks autod üha enam kõnniteele. See pole ilus ning näeme juba praegugi, et alles hiljuti paigaldatud tänavakivid on siit-sealt kulunud ja katki. See tähendab aga, et ka kullerid ja kaubavedajad seisavad silmitsi olukorraga, kus trahv on kiire tulema.

Tasulise parkimise kehtestamine järgmisel aastal võib seda olukorda mõnevõrra leevendada, kuigi seegi on ennatlik sedastus. Tegelikult pole meil vähimatki aimu, milliseks liiklus ja parkimine linnas pärast haigla avamist ajapikku kujunevad ning kuidas tasuline parkimine tööle hakkab. Ei ole välistatud seegi, et haigla parkimiskohtadest jätkub seal käijatele ning tasulist parkimist polegi tingimata vaja jätkata.

Tagasi üles