CV-le hääbumist kuulutavale ühismeediumile on kolinud tuhandeid tööpakkumisi

Sigrid Koorep
, ajakirjanik
Copy
Taavi Lindmaa hakkas LinkedIni kasutama 13 aastat tagasi sooviga luua rahvusvahelisi kontakte. Praegu annab ta soovijaile nõu, kuidas selles üksjagu fookust muutnud keskkonnas ladusalt toimetada.
Taavi Lindmaa hakkas LinkedIni kasutama 13 aastat tagasi sooviga luua rahvusvahelisi kontakte. Praegu annab ta soovijaile nõu, kuidas selles üksjagu fookust muutnud keskkonnas ladusalt toimetada. Foto: Katrina Tang

Üle 4200 tööpakkumise ja umbes 304 000 kasutajakontot Eestis – Microsofti kiiresti kasutajaid koguv ühismeediakeskkond LinkedIn omandab ettevõtjate maailmast väljapoole kasvades aina enam töövahendusportaali mõõtmeid. Sisuloomes ollakse seal siiski veel passiivsed.

Kui varem võis tõesti öelda, et LinkedIn on hea koht ärikontaktide loomiseks, siis aastatega on asjaolud muutunud. «See on ärikontaktide loomise ja tööotsimise kõige võimsam platvorm maailmas,» lausus BrandX Acceleratori asutaja, mentor ja LinkedIni strateeg Taavi Lindmaa, kes on iga kuu peaasjalikult veebis teinud 20–30 inimesele Linked­Ini-teemalise koolituse. Täna on aga koolitus kavas Viljandimaa arenduskeskuses kohapeal ning muu hulgas on seal luubi all personaal­brändi loomine, samuti Linked­Ini keskkonnas kontaktide loomine ja dialoogi alustamine.

«Teema on kindlasti populaarne, aga selliseid koolitusi ma näost näkku väga tihti ei tee – paljud asjad on kolinud virtuaalseks,» märkis Lindmaa, kes jagab ise ühtlasi LinkedIni keskkonnas ka sisu, mida näevad tuhanded silmapaarid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles