Tellijale
CV-le hääbumist kuulutavale ühismeediumile on kolinud tuhandeid tööpakkumisi
Üle 4200 tööpakkumise ja umbes 304 000 kasutajakontot Eestis – Microsofti kiiresti kasutajaid koguv ühismeediakeskkond LinkedIn omandab ettevõtjate maailmast väljapoole kasvades aina enam töövahendusportaali mõõtmeid. Sisuloomes ollakse seal siiski veel passiivsed.
Kui varem võis tõesti öelda, et LinkedIn on hea koht ärikontaktide loomiseks, siis aastatega on asjaolud muutunud. «See on ärikontaktide loomise ja tööotsimise kõige võimsam platvorm maailmas,» lausus BrandX Acceleratori asutaja, mentor ja LinkedIni strateeg Taavi Lindmaa, kes on iga kuu peaasjalikult veebis teinud 20–30 inimesele LinkedIni-teemalise koolituse. Täna on aga koolitus kavas Viljandimaa arenduskeskuses kohapeal ning muu hulgas on seal luubi all personaalbrändi loomine, samuti LinkedIni keskkonnas kontaktide loomine ja dialoogi alustamine.