Juhtkiri Mure tuleb õigesti ära jagada

Copy
Sakala logo
Sakala logo Foto: Sakala

Enamik inimesi pöördub arsti poole ikka mingi hädaga. Ja kui juba häda on, on ka mure, valu kuskile pugenud või olemine lihtsalt kehvapoolne. Sellises seisundis inimene on tavalisest tundlikum ja temale võivad soolana haaval mõjuda isegi sellised sõnad või ütlematajätmised, mida harilikult tähele ei panda. Mõnikord on haigla töötaja aga otseselt ebaviisakas või hoolimatu ja kõige hullematel juhtudel jääb patsient abita või ravitakse teda valesti.

Arvestades, et Viljandi haigla ravib aastas üle 100 000 patsiendi, ei ole võimalik, et meepotti ühtegi tõrvatilka ei satu. Kõik eksivad vahel, ka meditsiinitöötajad. Seega on arusaadav, et kõik haiglast abi otsivad inimesed ei lahku sealt heade mälestustega ning mõnel juhul võib mure lahenduse leidmise asemel hoopis kasvada.

Tagasi üles