Rahulolematud patsiendid kurdavad muret ennem ühismeedias kui haiglale (1)

Copy
Viljandi haiglale esitati möödunud aastal 32 kaebust. Samas on haigla töötajad lugenud sotsiaalmeediast kaebusi, mis pole varem nende lauale jõudnud. Kommunikatsioonijuht Maarja Evert nentis, et haiglal on väga kurb patsientide rahulolematust ühismeedia postitustest lugeda ja näha, et patsiendil on ravi kohta küsimusi või ootusi, millele ta kiiret lahendust ei ole saanud.
Viljandi haiglale esitati möödunud aastal 32 kaebust. Samas on haigla töötajad lugenud sotsiaalmeediast kaebusi, mis pole varem nende lauale jõudnud. Kommunikatsioonijuht Maarja Evert nentis, et haiglal on väga kurb patsientide rahulolematust ühismeedia postitustest lugeda ja näha, et patsiendil on ravi kohta küsimusi või ootusi, millele ta kiiret lahendust ei ole saanud. Foto: Elmo Riig (montaaž)

Möödunud nädala lõpus algas ühest anonüümsest kriitilisest Facebooki postitusest elav arutelu Viljandi haigla töö kvaliteedi üle. Tihtilugu loevad ka haigla töötajad neid puudutavatest vahejuhtumitest esmalt ühismeediast, sest haiglale esitatud kaebustes need ei kajastu ja konkreetsete juhtumite kontrollimiseni seetõttu ei jõutagi.

Facebooki grupis «Märgatud Viljandis» postituses kirjeldati lapse ebatõhusat ravi. Postituse kommentaariumis võttis sõna hulk inimesi, kes rääkisid Viljandi haiglaga seotud halvast kogemusest, kuid oli neidki, kes haiglale hoopis tänu avaldasid.

Tagasi üles