Nutikassad võtavad Maxima müüjate töö üle (5)

Copy
Maxima suund personaalse teeninduse asemel vaid nutikassas maksmist juurutada neljapäeva pärastlõunal Viljandi Tallinna tänava kaupluse juures küsitletuid ei heidutanud: nemad olid selle süsteemiga juba harjunud.
Maxima suund personaalse teeninduse asemel vaid nutikassas maksmist juurutada neljapäeva pärastlõunal Viljandi Tallinna tänava kaupluse juures küsitletuid ei heidutanud: nemad olid selle süsteemiga juba harjunud. Foto: Marko Saarm

Viljandi Maxima kauplustes on viimasel ajal nutikassade juures suurem sagimine olnud, sest poekett on otsustanud personaalteeninduse asemel juurutada kauba eest maksmist vaid iseteeninduses.

Muudatus on vajalik kuluefektiivsuse saavutamiseks. Nagu ütles Maxima Eesti avalike suhete juht Ingrid Piirsalu, töötab ettevõte selle nimel, et tema kauplustest saaks igapäevase ostukorvi turu soodsaima hinnaga, ning seetõttu tuleb rõhku panna muude kulude kokkuhoidmisele.

Tavakassas teenindatakse ostjaid vaid tipptundidel ja iseteeninduses pikkade järjekordade tekkimisel. Nagu Piirsalu tähendas, ei ole seal tööaeg enam ajaliselt fikseeritud.

Tagasi üles