Viljandi haigla sai Selverilt 3300 eurot laste heaks

Egon Valdaru
, reporter
Copy
Viljandi haigla on 3300 euro eest tänulik.
Viljandi haigla on 3300 euro eest tänulik. Foto: Selver

Heategevuskampaaniaga "Koos on kergem" kogusid kõik Selveri kauplused üle Eesti raha oma maakonna haigla laste- või sünnitusosakonnale. Viljandi haiglale koguti sel aastal 3300 eurot, mis läheb taastusravikliinikusse lastele mõeldud veloergomeetri soetamiseks.

Viljandi haigla taastusravikliiniku juhi kohusetäitja Erli Lond tänas südamest annetajaid. "Nii hea meel, et Selveri annetajate abiga saame soetada lastele veloergomeetri. Laste taastusravi võib olla aastatepikkune ja keerukas protsess. Veloergomeetri soetamine aitab seda muuta võimalusterohkemaks, lapsele meeldivamaks ja atraktiivsemaks. Selle vahendi abil saame treenida lapse lihaskonda ja parandada liigeste funktsiooni."

Nagu Selver pressiteates kirjutas, on ta enam kui kahe kümnendi jooksul koos heade inimestega annetanud lastehaiglatele või haiglate laste- ja sünnitusosakondadele ligi 1,4 miljonit eurot.

"Meil on au olla Eesti ühe pikema traditsiooniga heategevuskampaania eestvedaja," ütles Selveri juht Kristi Lomp. "Kampaania eesmärk on aidata kaasa laste tervishoiu parandamisele ning kutsuda ühiskonda kaasa aitama ja märkama. Heade klientide, Selveri töötajate ja koostööpartnerite abiga täidame seda missiooni juba 21. korda."

Selveri heategevuskampaania "Koos on kergem" kestis mullu 14. novembrist 31. detsembrini. Selveri klientidel oli kampaania ajal võimalik annetada, ostes heategevustooteid, kas helkuri või jõuluehte, annetades kaupluses sularaha ning skannides SelveEkspressi puldil heategevusliku koodi.

Selveri koostööpartnerid Kalev, Prike, Tartu Mill ja Colgate osalesid kampaanias oma toodetega, mille ostudelt kogunes raha annetusfondi. Lisaks toetas Selver kampaaniat igalt ostukorvilt oma panusega. Klientide, koostööpartnerite ja Selveri panusest kogunes kokku 101 500 eurot, mis läheb jagamisele 16 kampaanias osaleva haigla vahel. Toetussummad jagunevad haiglate vahel piirkonna kauplustest tehtud ostude osakaalu põhjal proportsionaalselt.

Märksõnad

Tagasi üles