Esmaspäevased allahindlused meelitavad Eesti netipoodidesse 100 000 ostjat

Copy
E-smaspäev tähendab suurt koormust kullerfirmadele ja pakiautomaadiäri ajavatele ettevõtetele, sest suurenevad saadetiste mahud.
E-smaspäev tähendab suurt koormust kullerfirmadele ja pakiautomaadiäri ajavatele ettevõtetele, sest suurenevad saadetiste mahud. Foto: Marko Saarm

Uus nädal algab veebipoodide ühiskampaaniaga E-smaspäev, mil eripakkumistega tuleb välja üle 300 e-poe ja osaleb eeldatavasti vähemalt 100 000 ostlejat. Korraldajate väitel on seekordne ettevõtmine varasematega võrreldes märksa suurem.

"E-smaspäev on kasvanud riigi suurimaks kampaaniaks, kus ettevõtted toovad välja oma eripakkumised," ütles kampaaniat korraldava e-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät. Veebipoodide käive kasvab seekord tavapäevaga võrreldes arvatavalt kolmekordseks. Soodustused tavahinnast jäävad peamiselt 20-30 protsendi juurde.

Väät prognoosis, et sel päeval sooritab oste vähemalt 100 000 inimest, kelle lemmikvalikuks on elektroonika, rõivad ja sporditarbed. Eelmistel kampaaniapäevadel kasvas keskmine ostukorv tavapäevaga võrreldes 30 protsenti ning sama mahtu eeldab Väät ka seekord.

E-kaubanduse uuringud toovad välja, et Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ja veebipoodidest sooritab aktiivselt oste 86 protsenti elanikest. E-kaubandus moodustab Eesti jaekaubanduse kogukäibest juba ligi veerandi.

E-smaspäev on Eesti e-kaubanduse liidu korraldatav e-ostlemise päev, kui veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. Kampaania vältab 11. septembri esimestest sekunditest kuni järgmise südaööni. E-kaubanduse liidu kinnitusel on kõikide osalevate e-poodide taust kontrollitud. Eesti e-poodide ühiskampaania E-smaspäev toimub neli korda aastas: märtsis, mais, septembris ja novembris.

Tagasi üles