Kultuuriakadeemia tantsupedagoogika lektori Anu Söödi sulest ilmus "Tantsuõpetuse käsiraamat", mis toob fookusesse tantsu õpetamise kaheksa tahku.
Tantsuõpetaja kirjutas käsiraamatu
Miks ja kuidas peaks tantsu õpetama? Mida peaks tantsus ja tantsu kaudu õpetama? Kes olen õpetajana, mis on minu roll? Kellele õpetan, millised on minu õpilased? Kus õpetan, millise keskkonna, õhkkonna loon? Kas hindan, reflekteerin, annan tagasisidet? Kuhu oma tegevuse hariduses paigutan? Need on küsimused, mida autor raamatus käsitleb.
Tantsuõpetaja-metoodik Helena Pihel peab vast ilmunud "Tantsuõpetuse käsiraamatut" praktiliste teadmiste, teooriate, kogemuste ja küsimuste kogumiks, mis lisaks olulisele infole annab mis tahes tasandil oma tööd tegevale õpetajale võimaluse mõelda teemadele, mis on tänapäeva tantsuõppes olulised. "Autori pikaaegne kogemus tantsu valdkonnas ning kasvatusteaduslik haritus loovad põhjaliku ning tänapäevase didaktilise terviku, mis annab ülevaate õpetamise kõikidest aspektidest."
"Tantsuõpetuse käsiraamat" pole üksnes ülevaade autori kogemustest ja väga laiast teadmistepagasist, vaid kaasav töövahend, mis loob lugeja ja autori vahele suhtluse ning suunab lugejat õppima.
"Tantsuõpetuse käsiraamatu" andis välja Tartu ülikooli Viljandi kultuuriakadeemia.