Hinnatõusu valguses teevad ostjad sooduskauba riiulitel puhta töö (1)

Copy
Üha enam ülespoole trügiva ostukorvi maksumuse tõttu leiab aina rohkem kampaania- ja soodushindadega tooteid tee inimeste ostukorvi.
Üha enam ülespoole trügiva ostukorvi maksumuse tõttu leiab aina rohkem kampaania- ja soodushindadega tooteid tee inimeste ostukorvi. Foto: Elmo Riig

Kuigi inimesed on hakanud toitu ostes üha tagasihoidlikumaid valikuid tegema, on suurte jaekettide käive enamasti endine, ent seda vaid hinnatõusu najal.

Esmaspäeva õhtul võis näiteks ühes Viljandi Selveris näha, et äsja alanud kampaania toodete riiulid olid õhtuks põhimõtteliselt tühjaks ostetud. Aktsiaseltsi Selver kommunikatsioonijuhi Rivo Veski sõnul on käimasolevate laadapäevade ajal märgata klientide väga suurt huvi kampaaniatoodete vastu. Nende osa on viimase aastaga inimeste ostukorvis tunduvalt kasvanud ning vähem tehakse emotsioonioste. Samuti tarbitakse vähem premium-tooteid ja gurmeekaupu ning vaadatakse hoolega toodete kilo- ja liitrihinda.

Tagasi üles