Pangaautomaati kadunud 625 eurot leiti ööpäevaga üles

Sigrid Koorep
, ajakirjanik
Copy
Pärast sularaha sisestamist näitas pangaautomaat kliendile rikketeade. Esialgu pangast saadud info põhjal tulnuks raha tagasisaamiseks oodata kuni kümme tööpäeva, kuid olukord päädis kiirema lahendusega ning uue päeva lõunaks oli raha omaniku kontol.
Pärast sularaha sisestamist näitas pangaautomaat kliendile rikketeade. Esialgu pangast saadud info põhjal tulnuks raha tagasisaamiseks oodata kuni kümme tööpäeva, kuid olukord päädis kiirema lahendusega ning uue päeva lõunaks oli raha omaniku kontol. Foto: Arvo Meeks

Kui Swedbanki klient oli teisipäeval veidi enne kella 23 sisestanud Viljandis Tallinna tänaval asuva pangakontori sularahaautomaati 625 eurot, hakkas masin raha lugema, kuid siis viskas ette rikketeate ning tagastas omanikule küll kaardi, ent mitte sularaha.

Sakalaga oma juhtumit jaganud 17-aastane neiu, kes soovis jääda anonüümseks, ütles, et oli juhtunu pärast mures, sest arved nõudsid maksmist ja ilmselt ei usuks teda keegi, kui ta ütleks, et masin sõi ta raha ära. Toimingut ei saanud ju ka tõestada, sest pangakontol ei kajastunud see kuidagi. Pärast juhtunut helistas ta kohe panga infotelefonil. Sealt sai ta vastuseks, et tehingu saab vaidlustada ning raha jõuab tema pangakontole viie tööpäeva jooksul. Hiljem, kui ta oli koju jõudnud ja rahunenud, helistas ta uuesti panka, et olukorrale kiiremat lahendust leida, sest arved tuli maksta ja toiduraha läks tarvis. Teise kõnega selgus, et Viljandi puhul võtab toiming aega kuni kümme tööpäeva. Untsu läinud tehing jõudis lõpuks siiski kiire lahenduseni ja kaduma läinud raha jõudis omanikuni juba kolmapäeva lõunaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles