Kuulsuse hinda küsi influencer’ilt

Margus Haav
, reporter
Copy
Noortelavastus «U-Tube» räägib loo teismelisest neiust, kes unistab suunamudijaks saamisest. Pealtnäha lillelise elu telgitagustes mäslevad muu hulgas küberkiusamine, internetipedofiilia ja depressioon. Laval on Kaarel Targo (Must Kast) ja Amanda Hermiine Künnapas (külaline).
Noortelavastus «U-Tube» räägib loo teismelisest neiust, kes unistab suunamudijaks saamisest. Pealtnäha lillelise elu telgitagustes mäslevad muu hulgas küberkiusamine, internetipedofiilia ja depressioon. Laval on Kaarel Targo (Must Kast) ja Amanda Hermiine Künnapas (külaline). Foto: Marko Saarm

1. novembril Viljandi pärimusmuusika aidas esietenduv Temufi noortelavastus «U-Tube» uurib­ noorte veebisuhtlust. Etendusi antakse mitmel pool Eestis ning suurem osa piletitest oli juba enne esietendust välja müüdud.

«U-Tube» jutustab loo teismelisest neiust, kes unistab influencer’iks ehk suunamudijaks saamisest. Värske ­uuringu järgi veedab 41 protsenti Eesti lastest igal koolipäeval internetis kaks-kolm tundi ning kõige populaarsem tegevus on YouTube’i videote vaatamine. Statistikaameti 2018. aasta lõpu andmetel kasutas internetti 99,5 protsenti Eestis elavatest 16–24-aastastest noortest. 97 protsenti vastanutest kasutas internetti ka liikvel olles. Millist hinda tuleb aga mikrokuulsuse eest maksta?

Tagasi üles