N, 8.12.2022

Repliik ⟩ Ehmatus töötab kampaaniast paremini

Triin Loide
, Sakala arvamustoimetaja
Ehmatus töötab kampaaniast paremini
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments

Taavi Veskimäe poolnaljaga öeldus, et Kaja Kallase pöördumine tegi viie minutiga ära «Ole valmis!»-kampaaniate mitme aasta töö, on paras annus tõtt.

Ehmatus sunnib pilku suunama sinna, kuhu see muul ajal ei jõua, ükskõik kui palju kampaaniaid teha. Keda see ikka huvitab, mis seal bussipeatuse seinal kirjas on. Reklaame striimimisajastul paljud üldse ei näegi ja kes veel vanal kombel telekanaleid vaatab, see läheb nende ajaks kööki võileiba tegema. Reklaame võetakse kui müra.

Samamoodi ei jõua tervislike eluviiside tähtsus paljudele pärale enne, kui kiirabi on kohal käinud või arstilt raske diagnoos saadud. Alles siis vaadatakse toitumine üle ja hakatakse trenni tegema. Igal juhul ei tule kellelegi kahjuks, kui generaator garaažinurgas oma tähetundi ootab.

Eks elektri tarbimisega ole samamoodi. Kuivõrd süvenes keegi aasta tagasi sellesse, mitu kilovatt-tundi ta on kulutanud? Kui paljud oskasid peast öelda oma elektripaketi hinda? Pigem meenub eelmise aasta oktoobrist, kuidas kukalt kratsides nenditi: «Hea küsimus! Ma ei tea isegi, mis pakett mul on. On mul üldse pakett? Mul vist on ainult see Elektrileviga liitumise korral automaatselt tulev üldteenus.»

Märksõnad
Tagasi üles