P, 2.10.2022

Viljandi suvine mainekampaania tõi maakonnale tähelepanu

Sigrid Koorep
, ajakirjanik
Viljandi suvine mainekampaania tõi maakonnale tähelepanu
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Visit Viljandi reklaam Tallinnas Ülemiste keskuse ja Tartu maantee vahel.
Visit Viljandi reklaam Tallinnas Ülemiste keskuse ja Tartu maantee vahel. Foto: Mega Meedia

Viljandi linnavalitsuse ja Viljandimaa arenduskeskuse korraldatud linna ja maakonna ühine mainekampaania "Tule päevaks, jää nädalaks" tõi arenduskeskuse andmetel piirkonnale suure tähelepanu ja tõstis maakonna teiste sisemaiste reisisihtkohtade seas esile.

Viljandi linnapea Madis Timpsoni sõnul on oluline, et linn koos maakonnaga oleks sihtkohana pildil. "See, et Viljandis on mõnus olla ja piirkonnas palju avastada, on meile endile ju hästi teada. Aga kui soovime, et järjest rohkem külalisi nendest võimalustest teada saaks, peame ennast pildil hoidma," ütles ta.

Viljandimaa turismi turundusjuhi Marko Medari sõnul on tänu digireklaami suurele osakaalule võimalik kampaania tulemusi väga täpselt mõõta. "Kampaania eesmärk oli Viljandi linna ja maakonna kui atraktiivse reisisihtkoha tuntuse suurendamine eestimaalaste seas. Võib öelda, et keskmiselt nägi iga eestlane meie reklaami kümme korda ja see on väga hea tulemus," lausus ta.

6.–26. juunini näidati Facebookis, Instagramis, Google'i reklaampindadel ja Youtube’is Viljandi reklaami üle 8,8 miljoni korra. Ligi 30 000 korral asus reklaami näinud inimene visitviljandi.ee veebilehelt piirkonna külastamise kohta lisainfot otsima. Enamasti olid reklaamid mõeldud Tallinnas ja Harjumaal elavatele inimestele. Tallinnas olid väljas Viljandi linna ja maakonda külla kutsuvad reklaamplakatid, mida reklaamiagentuuri hinnangul nähti kampaaniaperioodi vältel 3,5 miljonil korral. 32 500 Postimehe lugejani jõudis suve alguses Viljandimaa turismiettevõtete eripakkumisi tutvustav vaheleht.

Statistikaameti andmetel suurenes ööbimiste arv Viljandimaa majutusasutustes tänavu juunis ja juulis mullusega võrreldes 20 protsenti, 22 587 ööbimiselt 27 117-le. Eestis keskmiselt veedeti kodumaistes majutusasutustes samal ajal seitse protsenti vähem öid. Augusti andmeid statistikaamet veel avaldanud ei ole.

Märksõnad
Tagasi üles