Eakad nutikassasse minna ei julge, seisavad parem järjekorras või valivad teise poe

Sigrid Koorep
, ajakirjanik
Copy
Viljandi Tarbijate Ühistu kogemus näitab, et hea on kombineeritud maksmisvõimaluste olemasolu ehk see, kui teenindajatega kassadele lisaks on ostupuldid ja iseteeninduskassad. See, kel on rohkem oste, võib kasutada ostupulti, sest sellega ei pea kassajärjekorras ootama ja saab jälgida korvitäie kogumaksumust.
Viljandi Tarbijate Ühistu kogemus näitab, et hea on kombineeritud maksmisvõimaluste olemasolu ehk see, kui teenindajatega kassadele lisaks on ostupuldid ja iseteeninduskassad. See, kel on rohkem oste, võib kasutada ostupulti, sest sellega ei pea kassajärjekorras ootama ja saab jälgida korvitäie kogumaksumust. Foto: Margus Ansu

Kuigi eakad nutikassadega tasapisi harjuvad, jäid hiljuti ühes väiksemas toidukaupluses kõrva naise sõnad, et nüüd peab vist hakkama teises poes käima. Tema mure seisnes selles, et tol hommikutunnil olid kasutada vaid nutikassad ning masina poole pöördumine tundub hirmutav, isegi kui juhendaja on käepärast.

«See on päris keeruline. Ma ise väldin ka nutikassasid,» ütles Jaak Värnik, kes kuulub Viljandi pensionäride liidu juhatusse. «Lähen ikka kassapidaja juurde, et temaga kontakti saada.»

Üldiselt saavad eakad tema kuuldu järgi nutikassadega üsna kehvasti hakkama, sest nuppe ja võimalusi on palju ning teinekord ei päästa isegi prillid, et õiget kohta leida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles