Kohe esimesest stseenist peale, mil d’Artagnan lahkub kodulinnast, on lavastus tempokas ja sündmused lendavad mööda linnutiivul. D’Artagnani kohtumisi härra de Treville’i, Athose, Porthose ja Aramisega ning armuseiklusi Constance’iga saadavad Pariisi jõudmise eufooria ja nooruslik uljus, mis muutuvadki esimest vaatust defineerivateks märksõnadeks.
Elurõõmu ja seiklust on täis nii Peeter Konovalovi originaalmuusika kui ka Rauno Zubko lavaliikumine. Lisaks sellele, et loo peategelane ise lava ühest otsast teise tuiskab, kasutades nõnda ära leidlikku lahendust, mis võimaldab näitlejail publikutribüüne ümbritseda kõigist neljast küljest, pakub Zubko koreograafia energiast pakatavaid ansamblistseene, milles on liikumisse kaasatud kogu trupp. Nii on esimeses vaatuses moodustuv tervik kiire ja kaasahaarav, tundetoonilt kerge ja humoorikas.