Sellest nädalast algas Viljandi linna ja maakonna ühine turismi mainekampaania, mis kutsub Eesti elanikke siin kandis suvitama ning jääma päeva asemel peatuma hoopis nädalaks.
Tellijale
Suvine kampaania utsitab Viljandisse puhkama tulema kauemaks kui üheks päevaks (1)
Kampaania "Tule päevaks, jää nädalaks" viib kaubamärgi Visit Viljandi Tallinna linnapilti, Postimehe lugejateni ja suurel hulga sotsiaalmeedia kasutajateni üle Eesti. Kampaania raames on üle 20 Viljandimaa turismiettevõtte teinud erinevaid pakkumisi, mida külalised saavad kasutada kupongidena. Neid jagatakse sotsiaalmeedias ja ajalehe Postimees vahel ilmuvas brošüüris. Pakkumised leiab kampaania lehelt puhkus.visitviljandi.ee. Lisaks on kampaania eel põhjaliku uuenduskuuri läbinud linna ja maakonna turismiportaal www.visitviljandi.ee.