Saada vihje

Romantiline nädalalõpp oli toitlustuskohtadele edukas, hotellipidajatele tavapärane

Viljandimaa arenduskeskus tegi kampaania «Romantiline nädalalõpp Viljandimaal», et elavdada siseturismi hotellide ja toitlustusasutuste madalhooajal.
Viljandimaa arenduskeskus tegi kampaania «Romantiline nädalalõpp Viljandimaal», et elavdada siseturismi hotellide ja toitlustusasutuste madalhooajal. Foto: Annika Vihmann

Möödunud nädalavahetusel Viljandimaale romantilist nädalalõppu veetma kutsunud kampaania tõi Viljandisse tavapärase nädalavahetusega võrreldava hulga hotellikliente, ent ettevõtmisega kaasa tulnud toitlustusasutused müüsid oma paketid välja.

Viljandi Park Hotelli müügi- ja turundusjuht Keirin Pärn ütles, et hotelli täitumus oli väga hea, 92 protsenti, ning restoran oli täis. Osa inimesi tühistas broneeringud haigestumise tõttu.

Kommentaarid
Tagasi üles