LUGESIN laupäevasest Sakalast ajakirjanik Triin Loide arvamusavaldust "Töö raske ja sõim regulaarne". Otsustasin ka oma mõtted kirja panna ja kohe toonitada, et klienditeenindaja on täpselt samasugune inimene nagu me kõik, olgu ta kassapidaja, teehooldusmasina operaator või mõne muu ameti esindaja. Siiski tahan pikemalt peatuda teehooldustööl.
Tellijale
Valmar Haava: raske töö ja sõimuni viib nõrk juhtimine
TRIIN LOIDE on mõtteavalduse lõpetanud Eesti Keskkonnateenuste kohaliku juhi nendinguga, et suure pinge all on mitu töötajat murdunud ja lahkunud. Ma ei taha uskuda, et inimesed kohe päris lahkuvad sellepärast, et keegi nendega vahel tee peal pahandab. Asi hakkab pihta ikka juhist ja sellest, kui ta ei suuda meeskonda tööl hoida, suhelda, juhendada ja motiveerida, olla töötajatele toeks ka siis, kui mõni klient tõesti on nendega halvasti käitunud.