Klienditeenindaja: tööd on vaja teha, aga mul on hirm

Margus Haav
, reporter
Copy
Kõige keerulisem on praegu nende ametite esindajatel, kes puutuvad oma töös kokku teiste inimestega.
Kõige keerulisem on praegu nende ametite esindajatel, kes puutuvad oma töös kokku teiste inimestega. Foto: shutterstock.com

Ühes Viljandi toitlustusasutuses töötav Maarika (nimi muudetud, tegelik nimi on toimetusele teada) on väga murelik selle pärast, mida ta tööl sageli kogeb ajal, mil koroonaviirusega nakatunute arv Eestis püstitab päev-päevalt uusi rekordeid.

Maarika ei salga, et tal on hirm. Hirm enda, kolleegide ja tegelikult ka klientide pärast. Oma nime all ei taha ta esineda seepärast, et ei soovi oma tööandjale tähelepanu tõmmata.

Maarika, milline pilt teile tööl avaneb?

Nädala sees on tavaliselt rahulik. Inimesed käivad pigem lõuna ajal. Reedeti ja nädalavahetustel aga tekib küll selline tunne, et ühtegi piirangut meie riigis ei eksisteeri, pandeemiat ei ole. Inimestel pole mingit hirmu, nad ei saa sellest aru, et klienditeenindajad riskivad nii enda kui oma lähedaste tervisega ja tegelikult ka teiste klientide omaga.

Kuigi peaksime inimesi hajutama ja järgima viiekümneprotsendilist täitumust, kipub nädalavahetustel ikkagi olema nii, et saal on üle poole täis. Inimesed kõnnivad sisse, et ahhaa, teil on vabad lauad, kas mahume kuuekesi ära? See tekitab natuke hirmu. Ma ei mõista neid tõesti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles