Krossirajale koidab uhkem tulevik

Aivar Aotäht
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarvastu valla arendusnõunik Ilona Tiigi ütles, et millal ja kuidas keskuse idee teoks saab, näitab aeg ja see sõltub eeskätt rahast.
Tarvastu valla arendusnõunik Ilona Tiigi ütles, et millal ja kuidas keskuse idee teoks saab, näitab aeg ja see sõltub eeskätt rahast. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tarvastu valla Raasilla krossirajast võib aastate pärast välja kasvada moto- ja vabaajakeskus, veebruari algul hakatakse detailplaneeringut arutama.

Tarvastu valla arendusnõunik Ilona Tiigi ütles, et kas ja mil moel keskuse idee teoks saab, näitab aeg ja see sõltub eeskätt rahast. «Ega detailplaneering garantiid anna,» tõdes ta. «Aga igal juhul on see planeering keskuse rajamise eeldus.»

Samas kinnitas Tiigi, et keskuse rajamist ei saa hinnata ka uitmõtteks, pealegi on kõnealuses kohas krossirada, mida kasutatakse eesmärgipäraselt.

«Küll on mõttele püütud läheneda mitme nurga alt ja nõnda on võimalike plaanide loetelu päris pikk,» hindas ta. «Nii on hea hakata vastavalt võimalustele ideid järk-järgult teoks tegema, ilma et oleks tarvis iga mõtte pärast planeeringut muuta.»

Et keskuse tegemine on praegu alles soovide tasemel, ei saa Tiigi sõnul öelda ka seda, millal võiks see valmida, palju maksma läheks ja kes maksaks.

Vilimeeste külas asuvat 11,61 hektari suurust ala hõlmava moto- ja vabaajakeskuse rajamise idee taga on mittetulundusühing Tarvastu Spordi ja Vaba Aja Klubi.

Ühingu juhatuse esimees Tarmo Arak ütles, et kui krossirada valmis sai, ei tahtnud eestvedajad sellega piirduda, vaid nägid võimalusi piirkonda veelgi arendada.

Araku sõnul jääks ka tulevikus esikohale motoüritused, aga alal võiks ka mitmesuguseid laagreid korraldada. Kavas on arendada taristut ning ehitada pealtvaatajate platvormid, kohtunikemaja, kämpingud, saun ja parkla kahesajale autole. Muidugi pole see loetelu lõplik.

«Oleme konsulteerinud Eesti autospordi liiduga ja küsinud sealt nõuandeid,» lausus ta.
Arak pakkus, et keskus võiks euroliidu toetuste abil valmida viie aasta jooksul.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles